lördag 17 september 2011

Planera och organisera!


Rom byggdes inte på en dag...!
Sålunda gäller det även vårt hus. Men jag vill så mycket just nu.. jag vill färdigställa varje rum, minsta detalj och jag har inte tålamod att vänta. Jag vill att allt ska bli klart på en gång!
Men vi har gjort ett medvetet val, att bygga långsamt och låta var sak ha sin tid. Det är samtidigt väldigt svårt ibland, men det är mer ekonomiskt, och vi står inte med lån upp till nock i slutänden.

Vi älskar inredning och design, både jag och min man. Vi väljer noga varje sak som flyttar in i vårt hus, och vi har sällan bråttom. I vårt hus hjälps vi åt, både med att snickra och måla. Sen har vi nöjet att skapa ett unikt rum, helt i vår smak!


Ibland gör jag mig ingen brådska, utan sitter gärna och letar inspiration i diverse inredningsmagazin och på bloggar. Husannonser är också en skön inspirationskälla! Numera är det mer en regel, än ett undantag att folk som ska sälja, låter styla sitt hem!
Så jag tar ett djupt andetag och återgår, något motvilligt till planeringsstadiet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar