söndag 20 november 2011

Grafitgrå och vitaste vit!

Jag har tagit stegen in i en ny värld! 
Det sker stora förändringar och det sker nu. Det gäller att svälja hårt och vifta bort osäkerheten, ta ett djupt andetag och våga ta steget. En ny värld öppnar sig, och det kan bli en alldeles underbar resa!


För bra längesedan blev jag handlöst förälskad! 
Jag kan gå i en butik som är fylld till bredden med vackra saker. Rum efter rum, bjuder på massvis med inspiration! Man kan utan vidare shoppa så kortet glöder. Men så finns det något där.. som fångar ens blick och man faller pladask. Den måste jag ha!! I det läget är prislappen inte vesäntligt, utan behovet är för stort. Man vet att det kommer passa perfekt på en viss plats i ett bestämt rum!


Så kär har jag blivit i färgen grafitgrå.. i olika nyanser, från ganska ljus till nästintill svart. På allt!
Till det vill jag ha vit.


sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar