torsdag 13 oktober 2011

En andra chans!



Jag har under tio veckor följt programmet, En andra chans på kanal ett.
Det har varit blandade känslor, både skratt och tårar. Idag sändes det sista avsnittet och vi fick se ett mycket vackert och underbart bröllop! Bruden var enastående vacker och kunde genomföra sin dröm, att gå fram till altaret, tillsammans med sin älskade. Så vackert!


Glädjen över deras vackra bröllop byttes snart till sorg, över Pontus bortgång. Jag blev chockad! Jag kände en sådan värme inombords, över hans sätt att vara. Se livet positivt och inte klaga över allt som är besvärligt. Hans möte med Dalai Lahma.. Åh, vad underbart! Så rörande... och sedan, sorg över hans bortgång. Vila i frid, fina Pontus!


När jag ser denna typen av program, berörs jag väldigt mycket. Alla deltagare i programserien har många härliga människor runt sig, både familj och vänner. Äkta vänner GER energi, de hjälpen en att komma framåt.
Jag har hellre några få riktiga vänner, än många halvbra.


Ta hand om dem som står dig nära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar